loading...

سرگرمي

سرگرمي عكس, سرگرمي خفن, سرگرمي در خانه, سرگرمي بازي, سرگرمي خنده دار, سرگرمي اندرويد سرگرمي انلاين, سرگرمي كودكان

بازدید : 276
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا تلگرام قابل هك شدن است؟ هك تلگرام چگونه انجام مي‌پذيرد؟ چگونه از هك شدن تلگرام خود جلوگيري كنيم؟ هر آنچه كه درباره هك تلگرام بايد بدانيد.

دانلود رايگان برنامه هك تلگرام ديگران

تلگرام چقدر امن است؟

تلگرام (Telegram) يكي از امن ترين برنامه‌هاي پيام رسان موجود است؛ از واتس‌اپ (WhatsApp)، لاين (Line)، تانگو (Tango) و از بسياري ديگر از پيام رسان‌هاي رايج امنيت بيشتري دارد. تلگرام براي رمزگذاري اطلاعات بين كلاينت (برنامه) و سرور خود از پروتكلي به نام MTProto استفاده مي‌كند كه خود تشكيل يافته از يه الگوريتم رمزگذاري AES با ۲۵۶ بيت، RSA با ۲۰۴۸ بيت و Diffie-Hellman key exchange است. الگوريتم‌هاي ذكر شده به قدري امن و مستحكم هستند كه يك متن رمزگذاري شده با آن‌ها به همراه يك كليد خاص، مي‌تواند تا قرن‌ها براي رمزنگاري آن زمان ببرد. از اين رو اطلاعات بين كلاينت و سرور قابل رمزنگاري نبوده و هيچ حمله مرد مياني (Man-In-The-Middle يا MitM) اين ارتباط را تهديد نمي‌كند. درمورد ساير موارد امنيتي، تلگرام دو حالت چت با امنيت متفاوت دارد كه عبارت اند از:


نكته: دقت داشته باشيد كه اگر بخواهيد به تلگرام ديگران، آن‌هم به‌صورت پنهان دسترسي پيدا كنيد، از هر روشي استفاده كنيد دسترسي شما در بخش Active Sessions يا نشست‌هاي فعال به نمايش درخواهد آمد. اما براي جلوگيري از اين اتفاق به‌وسيله نرم‌افزار SFP قادر هستيد تا بدون ايجاد هيچ حساسيتي، به پيام‌ها و مخاطبين تلگرام فرزندتان دسترسي كامل داشته باشيد و عملكرد وي را در فضاي مجازي مديريت كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر و دانلود اين نرم‌افزار كليك كنيد


چت‌هاي عادي

چت‌هاي عادي شامل هرگونه تبادل داده به غير از حالت چت‌هاي پنهاني (Secret Chats) مانند گفتگو در كانال‌ها، گروه‌ها و گفتگوهاي عادي است. در اين گونه چت‌ها با اين كه ارتباط بين كلاينت و سرور توسط پروتكل MTProto رمزگذاري مي‌شود. با اين كه متن به فرد مورد نظر تحويل داده مي‌شود، يك كپي از محتواي اصلي يا خام نيز در سمت سرور ذخيره مي‌شود.

اين محتواي كپي برداري شده به كل سيستم تلگرام امكان ايجاد گروه‌هايي با چندين كاربر، كانال‌هايي با چندين كاربر يا فوروارد كردن پيام‌ها را مي‌دهد. چون اگر دقت كنيد، در اين گونه چت‌ها فقط دو نفر نيستند كه پيام بين آن‌ها رد و بدل مي‌شود. به دليل كپي شدن اين اطلاعات، بازيابي و مشاهده آن‌ها علاوه بر طرفين گفتگو، در سمت سرور نيز انجام پذير است.

بازدید : 204
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امكان رديابي دقيق دوستان با برنامه تلگرام اندرويد

موقعيت يابي افراد مختلف با نرم افزار تلگرامTelegram

رديابي دوستان و خانواده از طريق مسنجر تلگرام Telegram

حتما شما هم تا كنون كنجكاو شده ايد كه از محل حضور دوستان و يا افراد خانواده خود مطلع شويد، حال مي توانيد با استفاده از مسنجر تلگرام كه بي شك يك از بهترين اپيليكشن هاي محبوب و پرطرفدار ميباشد استفاده و به راحتي دوستان و يا افراد خانواده خود را در هر مكاني كه هستند رديابي كنيد!. روش كار بسيار ساده هست پس با ما همراه باشيد….

اين روش براي اندرويد نسخه ۲٫۳ به بالا كاربرد دارد پس اگر ورژن جديد را نصب نكرده ايد اول نسخه جديد آنرا دانلود و نصب كنيد و سپس براي رديابي اقدام كنيد براي دانلود از كليك زير اقدام كنيد

download

(ضمنا داشتن نقشه Google Map بروي گوشي يا تبلت براي رديابي دقيق ضروري ميباشد)

براي رديابي كافيست كه وارد ليست مخاطبين تلگرام شويد و شخصي را كه ميخواهيد رديابي كنيد اگر از قبل اد نكرده ايد اد كنيد و يك صفحه ي چت برايش باز كنيد و از وي بخواهيد كه از پايين صفحه چت عكس سنجاق را بيابد سپس بروي آن كليك كند در آن چند گزينه هست كه يكي از آنها گزينه Location ميباشد بروي آن كليك كرده و چند لحظه منتظر بماند (ضمنا اگر GPS روشن باشد زودتر عمل ميكند ) بعد از چند لحظه مشاهده خواهد كرد كه موقعيت دقيق در پايين صفحه در قسمت ارسال مطلب آشكار خواهد شد كه با send كردن آن موقعيت دقيق براي شما ارسال خواهد شد و شما با باز كردن آن به صورت نقشه Google Map از مكان دقيق مخاطب مورد نظر آگاه خواهيد شد اين روش براي پيدا كردن افراد كه آدرس درست از موقعيت خود ندارند بسيار كاربردي ميباشد

بازدید : 219
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دانلود استيكر متحرك تبريك روز تولد در تلگرامTelegram

اد كردن استيكر متحرك تبريك تولد در تلگرام اندرويد

استيكر متحرك تبريك تولد براي تلگرام

در‌حال حاضر مسنجر تلگرام محبوب ترين , سريعترين و امن ترين مسنجر‌ براي چت كردن , ارسال و دريافت فايل مي باشد. به گفته سازندگان اين برنامه روزانه ۱۰ ميليارد پيام در تلگرام رد و بدل ميشود. و استفاده از استيكر در اين پيام ها بسيار رايج شده است ، يكي از قابليت هاي منحصر بفرد تلگرام امكان ساخت استيكر براي كاربران توسط خود شخص مي باشد كه در نوع خود بي نظير هست در اين صورت شما مي‌توانيد عكس‌هاي خود را پنج برابر سريع تر براي دوستانتان ارسال كنيد. همچنين اگر مايل به ساخت استيكر دلخواه خود هستيد پيش از اين براي شما كاربران گرامي نحوه ساخت استيكر در تلگرام را در بخش آموزشي وب سايت تلگرام سافت فراهم كرده ايم ، و شما مي توانيد با مراجعه به اين بخش استيكر شخصي و دلخواه خود را بسازيد. براي امروز اسيتكر متحرك يا Gif رو براتون ميزارم كه با دانلود اون ميتونين در گوشي يا هر دستگاه ديگري كه مسنجر تلگرام در اون نصب باشه رو ذخيره كنيد و در مواقع لازم استيكرهاي متحرك رو كه چشم انداز بهتري نسبت به استيكر هاي ثابت دارن رو واسه دوستان يا عشقتون و يا هر كسي كه دوستش دارين و ميخواين اون رو ذوق زده كنين بفرستين و لحظات شادي رو براش رقم بزنين…

طريقه اد كردن استيكر متحرك Gif :

اگر برنامه تلگرام شما به روز باشد ميتوانيد استيكر هاي متحرك رو ذخيره كنيد و اگر نيست اول بايد نسخه تلگرام رو بروز كنيد

استيكر هاي متحرك رو بايد يكي يكي دانلود و ذخيره كنيد براي اينكار هركدام از لينكهاي زير كه خواستيد از طريق مرورگر گوشي يا هر دستگاهي كه مسنجر تلگرام روي اون نصب هست كپي كنيد و لينك كپي شده رو در قسمت ارسال پيام صفحه چت تلگرام بزاريد و بروي دكمه ارسال تب كنيد تا لينك ارسال بشه بعد از ارسال فايل رو دانلود كنيد و سپس بروي آن يك بار كليك كنيد بعد از باز شدن پنجره گزينه save to Gif رو انتخاب كرده و فايل را ذخيره كنيد

نحوه ارسال استيكر متحرك :

از قسمت ارسال استيكر هاي ثابت گزينه Gif رو انتخاب كنيد، تمام استيكرهاي متحرك ذخيره شده براي شما به نمايش در خواهند آمد كه با كليك بروي هركدام ميتوانيد آنرا براي كسي كه دوستش داريد ارسال كنيد

لينكهاي استيكر متحرك تبريك تولد:

Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود

Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود

Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود

Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود Gif دانلود

ضمنا لينكها دانلود شده در كانال تلگرام سافت موجوده كه با پيوستن به كانال ميتونيد از اونها استفاده كنيد

بازدید : 210
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نرم افزار افزايش رايگان تعداد اعضاي كانال تلگرام

برنامه رايگان افزايش عضو كانال تلگرام

دانلود رايگان نرم افزار افزايش كاربران كانال تلگرام

پيشرفت هاي روز افزون نرم افزار تلگرام سبب شده كه روز به روز به محبوبيت اين اپليكيشن در بين شبكه هاي اجتماعي موبايلي افزوده بشود. اُپن سورس بودن تلگرام و همچنين آپديت هاي سريع و امكاناتي كه در اختيار مخاطبين خود قرار مي دهد براي كاربران ايراني به شدت قابل توجه بوده است. كانال يا channel يكي از امكاناتي است كه تلگرام در آپديت اخير خود ارائه داد

كانال پيش از اين در تلگرام با عنوان broadcast موجود داشت ولي در آپديت اخير به كانال تغيير نام داد و ويژگي هاي قابل توجه آن سبب شد تا به سرعت مورد توجه كاربران قرار بگيرد.

برخي از ويژگي هاي مهم كانال تلگرام عبارتند از:

۱. امكان عضو گيري نامحدود
۲. امكان انتخاب چند ادمين براي كانال
۳. امكان پاك كردن مطالب در صورت هر گونه اشتباه
۴. عدم مشاهده ساير اعضا و جلوگيري از مشكلات پيش آمده از مراجعه به پي وي افراد
۵. عدم امكان چت براي اعضا در كانال
و…..

دانلود لينك مستقيم

دانلود

دانلود لينك كمكي آپلودبوي

دانلود

حجم فايل: ۳٫۷۴۷MB

بازدید : 205
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ترفند خواندن پيام بدون نمايش دو تيك خوانده شدن در تلگرام

خواندن پيام بدون نمايش دو تيك خوانده شدن در تلگرام

آموزش خواندن پيام بدون نمايش دو تيك در تلگرام

در تلگرام نمايش دو تيك در زير هر پيغام به معناي خوانده شدن آن توسط فرد است

در صورتي كه شما به هر دليلي تمايلي نداريد شخص مقابل از خوانده شدن پيام توسط شما مطلع شود اما مي خواهيد پيام ارسال شده را بدون نمايش دو تيك خواندن مشاهده كنيد، در نسخه موبايل تلگرام ابتدا مسير

Setting > Notification and Sounds

را طي كنيد و بر روي Popup Notification كليك كنيد

در پنجره باز شده بسته به نياز خود يكي از گزينه هاي Only Screen On يا Always show popup را فعال كنيد

حالا بعد ارسال پيام بر روي صفحه گوشي پنجره اي نمايش داده مي شود كه مي توانيد به راحتي محتوا پيام را مشاهده كنيد و تا زماني كه پاسخي براي آن ارسال نكرديد دو تيك دريافت و خوانده شدن پيغام در تلگرام نمايش داده نمي شود.

بازدید : 237
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

جستجوي افراد در تلگرام بدون داشتن شماره

آموزش اد اي دي بدون شماره تلفن در تلگرام

آموزش پيدا كردن افراد در تلگرام بدون داشتن شماره

يكي از بهترين ويژگي هاي اپليكيشن پيام رسان تلگرام اين است كه شما مي توانيد تنها با داشتن نام كاربري (بدون نياز به دانستن شماره تلفن) افراد را جستجو كرده و سپس با آن ها به گفتگو بپردازيد.
اما متاسفانه چند وقتي است كه اين امكان براي كاربران تلگرام غير فعال شده است و ديگر نمي توان افراد را با استفاده از اين قابليت جستجو نمود.
اين درست كه قابليت جستجوي كاربران با استفاده از نام كاربري غير فعال شده است، اما شما با استفاده از ۲ ترفندي كه در اين گزارش به شما آموزش مي دهيم مي توانيد به راحتي كاربران را جستجو كرده و سپس با آنها به گفتگو بپردازيد.

ترفند ۱:
به ابتداي نام كاربري فرد مورد نظر يك @ اضافه كنيد سپس آن را در چت براي يكي از دوستان خود بفرسيد.
با انجام اين كار نام كاربري فرستاده شده لينك دار شده كه با لمس كردن آن در چت،صفحه گفتگو با فرد مورد نظر باز مي شود.

ترفند ۲:
در اين روش كافيست در مرورگر خود به آدرس زير مراجعه كنيد:
نام كاربري/telegram.me
سپس صفحه چت با فرد مورد نظر در تلگرام باز خواهد شد و شما مي توانيد به گفتگو بپردازيد.
نكته:در صورتي كه از تلگرام ويندوز استفاده مي كنيد، پس از رفتن به آدرس بالا پنجره اي به اسم Launch Application باز خواهد شد كه مي بايست روي OK كليك كنيد تا صفحه چت با فرد مورد نظر باز شود.

بازدید : 225
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

روش جديد ساخت شماره مجازي اسپم نشده تلگرام Telegram

آموزش ساخت اكانت تلگرام با شماره مجازي بدون اسپم

ساخت شماره مجازي بدون اسپم در تلگرام Telegram

با استفاده از برنامه تلگرام Telegram شما ميتونيد به صورت نامحدود به چت كردن با دوستان و آشنايان خود بپردازيد، چت گروهي ايجاد كنيد و به صورت گروهي به چت كردن بپردازيد گروه با حداكثر ۱۰۰۰ نفر ايجاد كنيد و به صورت چند نفره آن را مديريت كنيد. قبلا طريقه ساخت شماره مجازي رو گفتم كه مثل اينكه خيلي هاش اسپم شدهحالا به دليل سوالات بيشمار كاربران وب سايت مبني بر اينكه برنامه هاي قبلي توسط تلگرام اسپم شناسايي شده و امكان ساخت اكانت وجود نداره كد ارسال نميشه و بسياري از مشكلات مشابه اين پست تقريبا كامل و بدون مشكل و صد در صد تست شده حالا بعد از مدتي اسپم بشه ديگه مقصر ما نيستيم اينو از حالا گفتم چون بعد دوستان ميان و بي مهري ميكنند … خب بريم سر آموزش .

ابتدا شما نياز به برنامه اسمارت كال داريد برنامه اي كه هنوز خوشبختانه توسط تلگرام اسپم نشده ! كه ميتوانيد آخرين نسخه از برنامه را از اينجا دانلود كنيد

خب برنامه را نصب كنيد مشاهده ميكنيد كه براي ثبت نام فقط پيش شماره +۶۲ فعال هست يعني كد اندونزي براي اينكه بتوانيد در برنامه ثبت نام كنيد بايد برنامه آسياتالك را نصب كنيد كه ميتوانيد آخرين نسخه از برنامه را از اينجا دانلود كنيد و سپس نصب كنيد و ثبت نام كنيد

چون آموزش تصويري استفاده از برنامه ها داخل لينك هاي قرار داده شده موجود بود در اين پست ديگر تصاوير از برنامه قرار داده نشد ….

بعد از اينكه حساب خود را در اسمارت كال ايجاد كرديد به راحتي ميتوانيد در تلگرام ثبت نام كنيد كد ارسال ميشه به راحتي با چندين مسنجر تست شده به راحتي كد ارسال شده و حتي تماس صوتي هم در برنامه برقرار شده ….

توجه كنيد كه براي جلوگيري از هر گونه مشكلي در برنامه حتما روي اكانت خود رمز دوم قرار دهيد و يا قبل از اتمام تاريخ اكانت خود را حذف كنيد

بازدید : 223
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دانلود نرم افزار مسنجر موبوگرام

دانلود موبوگرام براي كامپيوتر

دانلود موبوگرام تلگرام براي اندرويد mobogram telegram

دانلود موبوگرام براي اندرويد

دانلود تلگرام پيشرفته به نام موبوگرام

دانلود تلگرام پيشرفته به نام موبوگرام, دانلود موبوگرام براي اندرويد, دانلود موبوگرام براي كامپيوتر, دانلود نرم افزار مسنجر موبوگرام, دانلود موبوگرام تلگرام براي اندرويد mobogram telegram

به امكانات جديد تلگرام دسترسي پيدا كنيد ( موبوگرام )

mobogram موبوگرام يكي ديگر از نسخه هاي تلگرام مي باشد كه فرق چنداني با نسخه اصلي تلگرام ندارد. در موبوگرام مي توانيد از امكانات جالب و تا حدودي متفاوت تر استفاده كنيد. در موبوگرام فونت ها و استيكرا هاي جذابي را مشاهده مي كنيد. در موبوگرام mobogram مي توانيد بصورت مخفيانه در اكانت تان حضور داشته باشيد. در اين پست موبوگرام را براي دانلود قرار داده ايم تا بتوانيد از آن در مواردي كه تلگرام كانكت نميشه استفاده كنيد. همچنين با موبوگرام مي توانيد خيلي ساده و سريع تر دوستان تان را بدون خواستن خودشان به گروه و كانال وارد و عضو كنيد. نسخه جديد موبوگرام mobogram را مي توانيد همينك از ملي موبايل با لينك مستقيم و رايگان در اختيار داشته باشيد

ويژگي هاي موبوگرام اندرويد mobogram :

نصب آسان و سريع بر روي تمامي گوشي هاي اندرويدي

قابل نصب روي تمامي نسخه هاي اندرويد مانند نسخه ۲ اندرويد

داراي حالت روح كه به شما امكان مي دهد آفلاين ديده شيد و حتي با اينكه پيام هاي رسيده شده به خودتان را مي خوانيد براي ارسال كننده هاي پيام ها بصورت ناخوانده نمايش داده خواهد شد

داراي گزينه مخاطبين آنلاين كه مي توانيد تمامي مخاطبيني كه آنلاين هستند رو يكجا ببينيد

همچنين مي توانيد پوسته ي تلگرام تان را نيز تغيير رنگ دهيد

تمامي ويژگي هاي مشابه تلگرام اصلي را دارا مي باشد

سرعت اتصال به سرور تلگرام در موبوگرام كمي بيشتر است

درصورتي كه تلگرام به سختي كانكت مي شود مي توانيد از موبوگرام همزمان استفاده كنيد

و …

توجه:

همزمان مي توانيد با يك شماره هم درتلگرام هم در موبوگرام ثبت نام كنيد

دانلود

منبع : دانلود رايگان

دانلود موبوگرام دوم, دانلود آخرين نسخه موبوگرام دوم, دانلود رايگان موبوگرام دوم, دانلود رايگان موبوگرام دوم براي اندرويد

بازدید : 218
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ليست و آدرس بهترين كانال هاي تلگرام + معرفي رايگان كانال شما

ليست كانال‌هاي رسمي تلگرام + افزايش رايگان بازديد كانال شما

معرفي محبوبترين كانالهاي تلگرام فارسي Channels Telegram

پيشرفت هاي روز افزون نرم افزار تلگرام سبب شده كه روز به روز به محبوبيت اين اپليكيشن در بين شبكه هاي اجتماعي افزوده شود. اُپن سورس بودن تلگرام و همچنين آپديت هاي سريع و امكاناتي كه در اختيار مخاطبين خود قرار مي دهد براي كاربران ايراني به شدت قابل توجه بوده است. كانال يا channel يكي از امكاناتي است كه تلگرام در آپديتهاي اخير خود ارائه داد ، كانال پيش از اين در تلگرام با عنوان broadcast وجود داشت ولي در آپديت اخير به كانال تغيير نام داد و ويژگي هاي قابل توجه آن سبب شد تا به سرعت مورد توجه كاربران قرار بگيرد.

برخي از ويژگي هاي مهم كانال تلگرام عبارتند از:

۱. امكان عضو گيري نامحدود
۲. امكان انتخاب چند ادمين براي كانال
۳. امكان پاك كردن مطالب در صورت هر گونه اشتباه
۴. عدم مشاهده ساير اعضا و جلوگيري از مشكلات پيش آمده از مراجعه به پي وي افراد
۵. عدم امكان چت براي اعضا در كانال
و…..

دوستان عزيز شما هم مي توانيد آدرس كانال محبوب خود و يا كانال هاي فعال خود را در قسمت نظرات ارسال كنيد.

در ادامه ليست كانال هاي محبوب تلگرام رو به همراه آدرسشان ببينيد

براي عضويت در كانال ها روي ايدي ها كليك كنيد

۱- كانال جامع و تخصصي هنر و هنرمندان و هنر

۲- جديد ترين جك و ويس هاي خنده دار و غمگين… بهترين كليپ هاي سوتي دار و طنز و مستند

۳- عكس از شما درست كردن استيكر از ما

۴- فستيوال عكس كودك

۵- اندرويد،اپل،علم و تكنولوژي،نرم افزار،موبايل،كامپيوتر،برنامه نويسي

۶- مطالب جذاب، غيرتكراري، علمي و آموزنده روانشناسي و مغز و اعصاب و روان

۷- ارزانترين نرخ بليط هواپيما فقط در ايرچارتر …..انواع تورهاي داخلي و خارجي

۸- معرفي و بررسي عطر و ادكلن هاي مطرح و جديد بازار و امكان خريد مطمئن

۹- بهترين كانال مداحي وسخنراني

۱۰- كانالي با عكس و مطالب جالب ، داغ و خنده دار

۱۱- معرفي فيلم و دانلود فيلم و سريال

۱۲- ساخت استيكر هاي فارسي حرفه اي با نام شما و رايگان

۱۳- يه كانال براي دنياي تكنولوژي كلي اطلاعات از سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر

۱۴- اطلاع رساني اخبار اينترنتي ثبت نامها،اعلام نتايج، استخدامي ها و…

۱۵- كليپ ناب تو هيچ كانالي نديدي/داستان كوتاه آموزنده /تصوير نوشته تاثيرگذار

۱۶- سفره هفت سينتان امسال طلايي ميشود

۱۷- شيك پوشي از آن ماست مخصوص دختراي گل ايران زمين عزيزمان

۱۸- معرفي آموزشگاه و آموزش نكات جديد خياطي

۱۹- مجله علمي تفريحي شريف جو – انجام پايان نامه ترجمه و مقاله داخلي و ISI

۲۰- لحظات ناب و پراز مطالب زيبا و ادبي همراه با والپيپر و داستانكــ و شعـــــــ

بازدید : 212
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تلگرام با داشتن ميليون ها كاربر فعال ايراني ، بستر مناسبي براي توسعه و گسترش كسب و كار شما و يا ايجاد يك كسب و كار جديد براي شما مي باشد.

چنانچه قصد داريد اصولي و علمي از تلگرام درآمد داشته باشيد تا آخر اين پست با ما همراه باشيد و ساير مطالبي كه در سايت ها و كانال هاي زرد بيان مي شود را كنار بگذاريد.

كسب درآمد از ربات تلگرام كاملا عملي و تست شده

كسب درآمد از تلگرام به روش ميليونرها

كسب درآمد با تلگرام با ساخت ربات

صفر تا 100 كسب درآمد ميليوني از تلگرام

كسب درامد با كانال تلگرام, ربات تلگرام كسب درامد, درآمد از ربات, كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي, آموزش كسب درآمد از كانال تلگرام, ربات كسب درآمد تلگرام چيست, كتاب كسب درامد از شبكه هاي اجتماعي, كسب درآمد از طريق اينترنت

براي كسب درآمد از تلگرام ۲ راه اصلي پيش روي شماست:

۱- فروش محصول در تلگرام

۲- ارسال تبليغ در تلگرام

و براي گسترش كسب كارتان در تلگرام راه هاي متنوعي وجود دارد كه مطالب بعدي به آنها مي پردازيم. ( يكي از ان موارد تبليغ است)

فروش محصول در تلگرام:

محصولات شما مي توانند به چند حالت تقسيم شوند:

خدماتي: يعني شما در ازاي دريافت مبلغ مورد نظرتون ، به مشتريتان خدماتي را ارائه مي كنيد.

محصول مجازي: منظور از محصول مجازي يك فايل است كه مي توان آن را بعد از دريافت وجه ، به مشتري ارسال كرد.

اجناس: در اين روش پس از دريافت وجه ، محصول براي مشتري پست مي شود.

سعي كنيد! شما بايد سعي كنيد براي محصولي كه ارائه مي كنيد ارزش قائل شويد. سعي كنيد اولين ارائه كننده آن محصول باشيد. سعي كنيد معتبر ترين باشيد و سعي كنيد پشتيباني خوبي ارائه دهيد.

كسب درامد با كانال تلگرام, ربات تلگرام كسب درامد, درآمد از ربات, كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي, آموزش كسب درآمد از كانال تلگرام, ربات كسب درآمد تلگرام چيست, كتاب كسب درامد از شبكه هاي اجتماعي, كسب درآمد از طريق اينترنت

در فضاي مجازي هر فروش بايد يك روش مناسب براي دريافت وجه از مشتري داشته باشد. اين روش مي تواند انتقال كارت به كارت و يا استفاده از درگاه پرداخت اينترنتي باشد. (روش هاي ديگري نيز وجود دارند كه رايج نيستند.)

مسلما براي اعتمادسازي بهترين روش آن است كه با مشتري face to face صحبت كنيد اما اين روش در فضاي مجازي ممكن نيست! به همين دليل براي اينكه اعتماد مشتري را جلب كنيد كافيست ثابت كنيد كه در آن زمينه بهترين و حرفه اي ترين هستيد.

محصول مرغوب ارائه كنيد! توجه داشته باشيد كه هر فروش شما مي تواند تبليغ شما باشد و مسلما اگر مشتري از محصول و قيمت شما راضي باشد باز هم از شما خريد خواهد كرد.

توجه: به هيچ وجه محصولتون رو در پروفايل شخصي خودتون تبليغ نكنيد و يا نفروشيد زيرا اگر در چند پيام اول نظر مشتري جلب نشود شما را ريپورت اسپم خواهد كرد. ( اطلاعات بيشتر در مورد ريپورت اسپم )

بهترين حالت براي فروش محصول استفاده از ربات هست زيرا در ربات مي توانيد محصولتون رو به صورت هوشمند و اتوماتيك بفروشيد. هوشمند بودن سيستم فروش باعث اعتمادسازي خواهد شد و همچنين اين كار از ريپورت شدن اكانت شما جلوگيري خواهد كرد.

براي ساخت ربات هوشمند فروش محصول كافيست ابتدا رباتتون رو در سايت بات ساز بسازيد سپس با استفاده از اين آموزش (كليك كنيد) براي رباتتون درگاه پرداخت بسازيد. مشاهده دمو

شما مي توانيد براي پشتيباني از محصولتون از پروفايل شخصي خودتون استفاده كنيد و با اين كار اعتماد مشتري را جلب نماييد.

يكي ديگر از محصولاتي مي توانيد در تلگرام بفروشيد شارژ اپراتورها مي باشد. كافيست ابتدا رباتتون رو در سايت بات ساز بسازيد سپس با استفاده از اين آموزش (كليك كنيد) آن را به يك ربات فروش شارژ تبديل كنيد.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 41
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 946
  • بازدید سال : 3896
  • بازدید کلی : 158618
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه